Monday 15 February 2010

Valami fura...

Nagy sikere volt az általam készített "Megbolondított Vinettának" Ugyanis szombaton összepakoltam a cuccaimat és kivonultam falura. És tán nem fogom itthon hagyni a  remekre sikeredett vinettát. Aztán este vendégek is érkeztek, ott marasztaltuk őket az almába töltött csirkehús megkóstolására , rendes vendéglátóhoz méltóan, biztattuk kedves vendégeinket, hogy kóstoljátok csak meg, biztos fincsi, ha bajotok lesz tőle azonnal hívjuk a mentőt alapon (szerencsére értik a viccet) és ugye előszedtem a szuperre sikeredett vinettámat. Mondtam, hogy egy icipicit más, mint a szokásos, de senki nem tudta kitalálni, hogy mi. Egyik azt mondta valami fura, a másik hogy különleges, és  az icipici kóstolásból amire vállalkoztak, fantasztikus volt nézni, ahogyan megkenődik az a nagy karéj kenyér és majd hogyem hüledezve eszik meg (na ez egy kis költői túlzás), de a lényeg, hogy ízlett nekik. Aztán elárultam, a kis fokhagya, csipetnyi cukor, fehér bors és köménymag titkát :D Csodálkoztak de gyorsan elfogyott a vinetta!

No comments:

Post a Comment