Monday 15 February 2010

Csirkehússal töltött alma, karamell szósszal

A receptet sacc per kb fejből irom le, nincs nálam a magazin amiből inspirálódtam. Valami olyasmi volt, hogy aprózzuk fel a csirke mellet (600 g-ra emlékszem ), kevés zsiradékon piritsuk meg, majd hagyjuk egy keveset, és öntsük fel egy kevés vízzel. Főzzük amíg megpuhul a hús, majd daráljuk le,fűszerezzük be és töltsük belé az almákba, aminek kiszedtük a közepét. Ezután 1 kanál cukrot karamellízaljunk, majd öntsünk rá egy fél csupor vizet, kavarjuk fel a cukrot, majd ezzel locsoljuk meg az almákat és tegyük a lerbe amíg megpuhul az alma.

Na persze a receptben az volt, hogy feldarabolt húst sütögetünk meg, nekünk meg eleve darált húsunk volt. S akkor azt sütöttem meg. Majd kis tejfölt is kavartam az egészbe, pici sót, vegetát és piros paprikát, na és fokhagymát is tehettem volna, szerintem feldobja, Egy kanál lisztet is adtam hozzá, gondoltam az jobban összefogja a masszát. Na ezt töltöttem a kicsumázott almákba, majd az karamellízalt dolgot is kissé elmásítottam. Ugyanis volt írva a receptbe 1 kanál liszt. Azt azonban elfelejtették megemlíteni, hogy hol kell felhasználni. Nos emiatt én tettem mindenhova :D A húsba is, a karamelles szószba is. Méghozzá, úgy hogy nagyon kevés vízzel öntöttem fel a megpergelt, megolvadt cukrot, majd víz+kiskanál liszt keverékével folytattam. Ezzel öntöttem le a töltött almákat és tettem lerbe az egészet.






No comments:

Post a Comment