Friday 12 February 2010

Rakott krumpli másképp

Ugye a rakott krumplinak ezernyi változata létezik. Legalábbis az én fejemben biztosan. Annyiféle képpen lehet rakni, hogy az már "borzasztó". Csak hogy legyen valami nagyon rémes hasonlat... Szóval rakott krumpli, a hagyományos tojásos tejfölös már rég nem módi nálam, mert annyira finom lesz megbolondítva ezzel azzal, hogy soha nem bírom megállni, hogy valamit bele ne kutyuljak. Persze a hagyományos is nagyon finom, jut eszembe kéne készítsek, rég nem ettem "sima" rakott krumplit.

Jelen esetben az volt más, hogy nem vágtam fel szeletekre a főtt krumplit, hanem a reszelőn lereszeltem. A "rakás" továbbá ugyanúgy ment, csak mivel a krumpli le volt reszelve valahogy más volt az egész íze, jellege. Jobban befolyt a tejföl, mintha egységesebb lett volna az íz, nem hogy krumpli íz,majd egyéb íz, és ahol összeértek a dolgok ott más ízű krumpli.  Pontosan nem tudom, hogyismondjam, hogy érthető legyen, de mintha homogénebb lett volna az egész. És NAAAAGYON finom lett.

A készítés természetesen szemre ész nélkül történt, mert hogyan másként, odadobtam néhány krumplit főni, majd tojást is. Mikor meglettek réteg PrezLee prézlivel kezdtem, majd reszeltem krumplit, majd tojást, majd kicsit megsóztam, majd kolbász szeleteket, majd ananász darabokat, majd... tejföllel öntöttem le és kezdtem előröl az egész rétegezést. És ja, ki ne felejtsem, finom házi sajt volt itthon, kicsit olyan kesernyésebb, na ebből is tettem vékony szeleteket :D Ha már liba legyen kövér alapon...

Nyálcsorgatóan finom lett...

Kép csak egy készült belőle...mielőtt betettem volna a sütőbe.

No comments:

Post a Comment