Monday 1 February 2010

Narancsos csirkecomb

Volt 3 szép csirkecombom. Hát azt se tudtam mit kezdjek velük, így a legegyszerűbbre gondoltam:D Megsütöm őket és kész.  Bele is tettem a palacsintasütőbe, olajba és kevés vizet is adtam hozzá, gondoltam jobban megpárolódik, lefedtem és nekifogtam kajtatni a fűszerek között. Véletlen bukkant a kezembe egy fél tasak "mágikus zacsi" fűszer (Punga Magica). A zacsit felhasználtam már régebben, a fűszert félretettem "falun mindenre szükség van" jelszóval.

Na most jól is jött, mert csak megszórtam ezzel, egy kis piros paprikát is adtam hozzá. majd továbbra is fedő alatt hagytam sülni-főni. Mind gondolkoztam, hogy így túl hagyományos és standard lesz, ezért gyorsan megpucoltam egy narancsot, cikkekre szedtem és bepakoltam a hús mellé. Hmm már kezdett sokkal jobb lenni... de még mindig nem az igazi... megszórtam egy adag petrezselyemmel. Úgysem árt, na meg szép zöldes lesz tőle a kaja alapon. Ezzel se voltam teljesen elégedett. Egy adag tejfölt is bele kanalaztam, majd mikor puha lett a hús, 2 kiskanál lisztet egy nagyon kevés vízzel összekevertem, azzal bevastagítottam az egészet.

Krumplipürével (igen olyan igazival, valódi krumpliból készült krumplipürével) tálaltam. :D Mert az ám, kérem krumpliból is lehet készíteni krumplipürét nem csak tasakból!

Valahogy így nézett ki... a kép messze nem adja el magát, de nagyon finom volt :D

No comments:

Post a Comment