Tuesday 16 February 2010

Recept után...

Mindig mondtam, hogy veszélyes dolog recept után főzni sütni. Ma is készítettem szinte Narancsos csokis kalácsot fokhagymás hússal... Ugye a tipikus dolog, hogy kettőt lapoz az ember és máshonnan folytatja :D

Csokis narancsos fonott kalácsot akartam készíteni, ezért el is mentem a boltba venni élesztőt, mert az nincs itthon, és már csak a mazsolát és csokit kellett volna bele tegyem mikor olvasom a receptet, hogy vesszük a fokhagymát, megtörjük, belekeverjük... itt kissé felhúztam a szemöldököm, hogy mi van, fokhagyma? de mikor a következő sorban olvasom a hús darabokat, na ekkor már kezdett gyanús lenni, hogy rossz cédulát olvasok :D.

Na majd beszámolok, hogy milyen is lett a süteményem, icipicit módosítottam csak a recepten, majd arról is beszámolok, de rémesen kíváncsi vagyok mit sikerült kieszközölni belőle :D

No comments:

Post a Comment