Tuesday 9 February 2010

21 Apr 2009

Nahát...

Ekkorról származik az első igazi bejegyzés. Ami előtte van, az oda került, hogy ne jelenjen meg a napi bejegyzések között. Utána néztem mert már nem emlékeztem mikor kezdtem neki blogolni. Igazából egy túrós gombóc elkészítése adta az ötletet. Aztán egyik követte a másikat, és a zacskós levesektől, a pehelyből készített krumplipürén át  már normális kajának nevezhető ételeket is nekifogtam főzni. Sőt.. rájöttem, néhány év után, hogy a sütőben csodás dolgokat lehet készíteni.Vagyis néhány éve van saját sütőm, ami rosszul záródik, de nagyon és csak az utóbbi fél év-évben kezdett el igazán hiányozni ez a háztartási "cucc".

Valamennyire úgy érzem, hogy valamiféle vírus támadott meg, ugyanis ma ellátogattam egy shopping centerben és egyszer csak azon kaptam magam, hogy negyedórája a kekszformák, tepsik és edények között matatok és bámulom a termékeket.

Na vissza dolgozni.. ma sem jutott időm letölteni a hétvégi finomságokról készült fotókat és beírni a recepteket, meg a hogyanokat. De ami késik nem múlik.

No comments:

Post a Comment