Tuesday 2 February 2010

Jamie Olivér nyomában :D

Nahát, hogy milyen címet kaptam ennek a bejegyzésnek :D Hehehehehe...

Már egy pár nappal ezelött említettem, hogy találtam egy Jamie Olivér receptet, ami nagyon megtetszett és eldöntöttem, kipróbálom. Eddig nem említettem, mert akartam látni és érezni miféle. Hja maga a recept,amit leltem (angolul) az is kissé átalakított, én még csavartam rajta egyet, de akkor is az eredeti ötlet valamikor Jamie Olivértől pattant...

A következő képen készítettem el: a laskát megfőztem, a zöldborsót úgyszintén. (szemre ész nélkül). 7-8 szelet bacon szalonnát apró kockákra vágtam, palacsinta sütőbe tettem és megpirítottam. Majd megszórtam egy kis liszttel, felöntöttem tejszínnel, (most az egyszer nem tejfölt alkalmaztam :D, így nem lett savanykásabb), kevés vizet is adtam hozzá és kevergettem amíg besűrűsödött. Kevés sajtot reszeltem bele, csipetnyi vegetát is adtam hozzá, és olyan 50gnyi reszelt parmezánnal fejeztem be az egészet...



Lemostam a laskát, a zöldborsóról is leöntöttem a vizet majd az egészet összekevertem. Nagyon finom lett :D

No comments:

Post a Comment