Tuesday 23 February 2010

Szósz kombináció

Eddig kétféle spagetti szószt készítettem, a sonkás fehér szószt illetve a darált húsos "bolonyéz" paradicsomos akármit. Mindkettő nagyon finom ellenben most az a kérdőjel volt a fejemben, hogy vajon milyen is lenne fehér szósz darált hússal. Vagyis a kétféle szósz egy ötletszerű kombinációja.

Jelentem jó lett, legközelebb azonban egy kis reszelt parmezánt is teszek bele, mert az nagyon megdobja az ízét. Hiányzott egy enyhén kesernyés sajt íz a dologból.

Az egészet úgy készítettem, hogy volt itthon darált csirkehúsom. Kevés olajon megdinszteltem egy apróra vágott hagymát, majd a húst is, amíg fehér lett, ezután két kanálnyi lisztet kevertem bele, majd felöntöttem jól vízzel. Hagytam főni, időnként kevertem, menet közben valamikor hozzá adtam egy picike sót, egy leveskockát, kis száraz petrezselymet, egy késhegynyi curry-t, 2 babér levelet, fehér borsót, meg egy csipetnyi cukrot is. Mikor a hús puhára főtt, egy jó adag tejfölt zuttyantottam az egészbe, hagytam fellobbanni és kész.

Spagettivel tálaltam, s mint mondtam finom lett, csak az a parmezán hiányzott belőle. Lehet legközelebb főzőfejszínnel készítem el, az egy picit édesebb ízt ad neki.

Hja... fotó nem készült, mert megzabáltuk az egészet :D

Még fogok készíteni ilyen fehér szószos csirkehúsos spagettis kaját :D Ráadásul rém hamar is ment, ugye a csirkehús hamar megfőtt.

No comments:

Post a Comment