Saturday 13 February 2010

Megbolondított vinetta

Volt egy hatalmas zacskó fagyasztott vinettám a fagyasztóba természetesen. Már egy jó ideje kerülgettem, mert akkora nagy volt, hogy két hétre is elég lett volna..Aztán felfedeztem a spanyol viaszt, kiderült, hogy hé... van kés is a világon :D  méghozzá nem is akármilyen és nem is akármekkora, és 3 megfelelő darabba faragtam ezt az óriászacskót. Így kérem két személyre két nap megehető megfelelő mennyiséget kaptam, mert ugye ki a fene szeret minden reggel vinettát enni egy hétig?? Én biztos, hogy nem...

Eddig még minden hagyományos és laza, a bolondítás csak ezután következett. Ugyanis elkészítettem egy tojásból majonézt (ugye tojássárgája, mustár, icike picike citromlé, csipetnyi só, mixer, brrr <--- ez itt a mixer hangja akart lenni összekavar olajjal), majd egy vöröshagymát vágtam apróra (lilát), majd a kiolvadt vinettát is a majonéz mellé pakoltam, majd (itt kell figyelni, kezdődik a hülyítés) egy cikk fokhagymát beletörtem... majd körülnéztem, nem lát senki :D remek, kínozzuk csak meg ezt a vinettát egy csöppet... icike picike fehér bors, majd icike picike köménymag... majd icike picike cukor (na ez tényleg nagyon pici).  Aztán tovább tekertem az egészet a mixerrel, majd betettem a hűtőben és hagyom egy kicsit állni.

Na ennyi. Kíváncsi vagyok mikor kicsit összeáll milyen lesz.

1 comment:

  1. Nyamm!
    Összefutott a nyál a számban.
    Sajnos nincs lefagyasztva vineta itthon.
    De!
    Az este megkívántam a lekváros buktát.
    Összedobtam két tepsivel.
    Az egyik még este elfogyott, a másik reggel.
    Kezdhetem előlről.
    Ennél jobban csak a hájas tészta megy...

    ReplyDelete