Sunday 28 February 2010

Péntek

Na ez a péntek olyan volt amilyennek egy pénteknek lennie kell. Olyan szombatos, hétvégés hangulatban telt el, hogy ihaj csuhaj meg fahaj. 11 óra tájt ébedtem, mert megint belehúztam valami melóban és elfeledkeztem reggel 5-ig. Ekkor kezdtem kapkodni a fejem, hogy jujj meg jajj, annyi dolgom van péntek délutánig, hogy azt se tudom hol a fejem.

Igen, igen sokszor mondták, hogy a nyakamon kell keressem a fejem elsősorban,  mert ott kéne lennie és elméletileg ott van. Ja fizikailag. Gyakorlatilag nem a fizikai fejjel van a baj, hanem a gondolati részével, ami a salátánál is rémesebb néha. De ne bocsátkozzunk parázs vitába erről, mert hiába nézek szét nincs itt senki akivel vitázni lehet, és mikor már e sorokat olvassa valaki, akkor mindegy, mert ugye  a pont ott van ... (Megj. amikor ezt a körmondatot elkezdtem írni, már tudtam, hogy a végére semmi értelme nem lesz, de úgy belendültem, gondoltam befejezem és megírom ezt a megjegyzést is mellé.)

Szóval... pénteken hajnali 11 órakor felpattantam az ágyból, elrendeztem a drága (lökött, nem normális PrezLee névre keresztelt ebem), majd gyors "csak néhány apróság kell" listát megírtam és eliramodtam a GYALOG a Kauflandba. 2 zacskót vittem csak magammal, hiszen alig néhány apróságot szándékoztam megvenni, és tudatosan nem mentem kocsival, mert akkor :D mindig nagy bevásárlást rendezek...Mert ez is kell,  meg az is... 2 zacsival limitált a hazacipelhető termékek mennyisége, így valamennyire moderálom magam.

Persze ez az elmélet... gyakorlatban kicsit másképp van ez.

A listámon alig pár termék szerepelt, a Forma 1 szendvics alkotó elemeit akartam beszerezni és a sütés nélküli meggyes süteményhez valókat. Ehhez képest végül hazatértem 2 degeszre tömött zacskóval, csak az egyikbe befért volna amit igazán szándékoztam volt megvásárolni, de végül is így is jó, mert ezennel dicsekedhetem egy szuper 28 centis (első) kerek, olyan szétszedhető tortaformával is. Most már csak a sütő az akadály a csodálatos torták készítése előtt.

Végül idejében hazaértem, kipakoltam, készülődés, majd nekiálltam a meggyes süti elkészítésének.

No comments:

Post a Comment