Thursday 11 February 2010

Rántott tejbegríz

..banánnal :D

A Nosalty oldalon leltem a szív alakú rántott tejbegríz receptjét, ami

Vaníliásan rántott tejszívek néven volt feltüntetve. Mondanom se kell, hogy azonnal újítottam egyet kettőt a recepten, mert mazsolát is kevertem bele, na meg nem szv alakoztam, hanem prózai téglalapokat sütögettem. Az egész úgy történt, hogy volt itthon valami maradék tej és nagyon nagy kedvem "alkotni valamit". Így hát tejbegrízhez ugye nem kell tudás, de kicsit megbolondítva... ugye milyen más dolog :D


Igen, elragadtatással fogadták, nagyon nagyon nagyon ízlett, PrezLeenek is izlett, mindenkinek ízlett. Nem lettek valami szépek, de kárpótolt mindent az íz. Banánszeletekkel tálaltam, jobban mondva kipakoltam őket egy tányérra és mellé pakoltam a banánt, nem volt semmi tálalás, de ugye milyen jól hangzik.

A recept egyszerű: gyártsál kemény tejbegrízt, terítsd ki, majd rántsd ki. FINCSI.

[caption id="attachment_2441" align="alignnone" width="500" caption="Rántott tejbegríz"][/caption]

No comments:

Post a Comment