Tuesday 16 February 2010

Kukorica pehely

Nagyon szeretem, azt hiszem tudnék élni csak kukorica pelyhen egy hétig. Sokszor nassolás helyett elrágcsálok egy kis tálka kukorica pelyhet és nagyon jól elvagyok vele. De eszem tejjel, tejföllel. Aztán teszek hozzá néha lekvárt... hol narancslekvárt :D (amit én főztem ugye), vagy meggylekvárt (azt is főztem és nagyon kevés cukrot tettem hozzá, s nem romlott meg :D). Meg mikor volt itthon Spanyolból hozott sűrített tej, hát azt is pakoltam bele, meg csak tejpor+víz keverékkel, (de hát az is tej). Ma meg ilyen tejszínhabnak való tejszínnel öntöttem fel. Nem volt semmi más itthon, így gondoltam próba szerencse...

Finom lett :D

Na és még a szomszédasszonyom ötlete alapján rántott húshoz is... Jaj de finom lesz az apróra tőrt kukorica pehelybe mártva a húsi!!!!

Na még egyéb ötlet? Mit lehet még készíteni  kukorica pehelyből?


----------------------------------

1 comment:

  1. Kekszet. Sütit. Rántott halat. Levesbe betét. Fahéjas mézzel reggeli. Saját gyártmányú
    müzlibe.

    ReplyDelete