Saturday 2 January 2010

Szilveszteri menű

Nos a szilveszter nem úgy alakult ahogy elképzeltem, de így se volt rossz. Hiába na a koccanás nem volt beszámítva. És az iszonyatos fejfájásom sem. Itthon voltunk, csendes békés szilveszter volt, és egy nagyon finom pulykacombot sütöttem. Mindenféle jót pakoltam a combra, egy edénykében pácoltam reggeltől estig, majd jó óra, másfél alatt sütöttem meg zacskóban. A páclébe tettem paradicsom levet, fokhagymát, sót, borsót, paprikát, curryt, köménymagot, joghurtot, szója szószt és egy kis halolajat, citromlevet és elnézést ha valamit kifelejtetem, mert már az ördög sem tudja :D csak szemre ész nélkül... Mikor a hús megpuhult, kiszakítottam a zacskót, kivettem a tepsiből, és visszatettem egy kicsit a sütőbe, hadd piruljon meg.

Nagyon finom lett, maradt jól szósz a krumplipürére is. Azért nagy madarak ezek a pulykák! Egy felső combot "áldoztam" fel ezen vacsora céljából és kérem szépen ketten ettünk belőle, már kétszer és még mindig van :D ... Igaz a melle húsa az több mint 7 kiló volt...csont nélkül!

Ja persze volt még rántott hús, sült kolbász és virsli is! El ne feledjem az életem első beiglijét sem, mert abból is maradt még!

No comments:

Post a Comment