Friday 8 January 2010

Fasirt :D

Mindjárt el kell mennem a városba, keressek egy mészárszéket és vegyek darált húst, meg egy kenyeret is. És készítsek fasírtot. Eszméletlen rég nem készítettem, és most "kiadták a parancsot" :D

Nagyon rám tört a fasírthatnék, és ha meg így van akkor ugye ki kell elégíteni ezeket az igényeket. Meg milyen jó, ha van itthon fasírt, megmarad egy hétig is a hűtőben, lehet enni hidegen melegen, és akár csak "nassolni" is, mikor nagyon megkívánok valami sósat. Anyukámtól tanultam, hogy olyan icike picike kis pindurikat készítsek, azok biztos jól átsülnek és olyan mókásan édesek is.

Amivel most azonban csavarni fogok a dolgokon az egy kaja amit Olaszországban ettem... valami húsgombócok voltak, sülve főve is, paradicsomos mártással. Aztán utána néztem egy receptnek, amiben sacc per kb pont a "hagyományos" fasírt volt leírva, azzal a toldalékkal, hogy miután kisült, még egyet főztek rajta

Ezt mindenképpen meg akarom próbálni.

Ugyanakkor a hétvégi menühöz a káposztás - sajtos tekercsek adódnak hozzá. És még gondolkozom mit is akarok főzni, mert receptem kb tengernyi.

No comments:

Post a Comment