Wednesday 20 January 2010

Bento

Na megint tanultam valami újat. Már kezd olyan lenni mint a "minden napra egy mese". Hú de szerettem azt a meséskönyvet! Kedves kis rövid mesék voltak benne.. minden napra egy :D Valahol megvan, meg is kéne keressem.

Szóval ... most már itt is szédületesen sokat fogtok hallani a Hello Kitty mániáról, ami egyszerűen belém ütött és most egy darabig bennem lesz. Szóvak Hello Kitty cuccok után kutakodtam, amikor egy érdekes kajára bukkantam, mármint érdekes mert olyan különlegesen van elhelyezve a tálba... Eddig is láttam már ilyent, és csak úgy értelmeztem, hogy valaki túl sok művészi érzékkel volt megáldva és nem tudta hogyan kielégíteni a múzsát, oszt így készített ilyen kajákat.

Így jutottam el oda, hogy megtudtam, mi is ennek a tudományos (vagy kevésbé tudományos neve): BENTO. Kérem, amire én bukkantam  az egy Hello Kitty  bento és ime egy másik:


Source: Teacups & Couture

Szóval... nagy tágra meredt szemek és "HOGY MIK VANNAK!!!"

Jah... nem is mondtam, hogy most akkor ilyent akarok készíteni egyszer...

No comments:

Post a Comment