Thursday 28 January 2010

Diós tortilla

Majdhogynem elfelejtettem... A diós rántott húst amikor készítettem kicsit elméreteztem a tojás adagot. A nagy lelkesedéssel amivel nekikezdtem, legalább 2 tojással többet törtem fel, mint amire szükség volt. Hogy ne dobjam ki ezt sem, és a maradék diós, prézlis akármit sem, a rántott hús mellől, hát kérem a Tortilla De Patata mintájára most ebből diós tortillát készítettem. Ja, hogy ilyen nincs is? Megeshet, de én akkor is készítettem :D

Fogtam a tojást, összekevertem a dióval, majd a már kimosott palacsinta sütőbe öntöttem az egészet. Mikor úgy tűnt az alja már meg van sülve, fedő segítségével megfordítottam és megsütöttem a másik oldalát is.

Ezután felszeleteltem és a család egy kettő bekapta. Kissé fura volt, de rossznak semmiképpen sem mondható.

No comments:

Post a Comment