Monday 11 January 2010

Hétvégi sütés főzés

Nagyon szorgalmas voltam a hétvégén... szinten nem ismerek magamra :D Pénteken fasírtot sütöttem, olyan pirinkó ki golyókat, jól jól megpirítva ahogyan én szeretem. Nagyon fincsi lett. És megint rá kellett jönnöm mennyire kiadós kaja a fasírt. Mindgyá mingyá leírom hogyan készítettem és fotót is mellékelek a remekművemről!

Aztán szombaton káposzta gyalulás volt a fittnesz program, ugyanis egy hatalmas káposztával rendelkeztem :D Elkészítettem a felét dinsztelt káposztának ,Ottis receptje alapján meg "legyártottam" a káposztás csigákat és hű meg tyű meg izé, nincs szavam, még az én nagyon béna sütőm is csodásan megsütötte őket. Egyetlen reklamációm velük az volt, hogy kísértetiesen hasonlítottak a darázsfészekre, emiatt az első falat mindig enyhe csalódást okozott... édesre számítottam és ez sós volt.

A káposztának a másik felét valami hirtelen ötlet vezérelt káposztás kajává alakítottam. Na ez is érdekes, még így nem készítettem, egészen különleges lett és finom. Ezt is le fogom írni...

A vasárnapi ebédet megúsztam anyuéknál, ő is valami újat próbált ki, csirkehúst rozmaringosan, hagymásan, fokhagymásan, á lá nátur szósszal, nagyon fincsi volt. A meglepetés akkor történt amikor kiderült, ő készített igazi diós cukros édes darázsfészket!!!

Most már nagyon izgat, hogy elkészítsem a falafelt, valószínűleg a hétvégén fogom megint komolyabb főzőcskére szánni magam, és ugyancsak Ottis receptjeit használom fel. Mert kettőt már kinéztem... az egyik a csirkehúsos canelloni, a másik meg a sütőben sült túrós gombóc!!!

1 comment:

  1. Minkettő finom kaja lesz, meglátod:-) És továbbra is örülök, hogy receptjeim közül próbálgatsz!Köszi!

    ReplyDelete