Wednesday 27 January 2010

Bámészkodtunk :D

Soppingolni akartam ezt meg azt, és ugye ott a Billa. Oda mentünk, de végül az Altex üzletben kötöttünk ki. Sorra bámultam egy halom háztartási gépet és rájöttem, hamarosan lesz egy két befektetésem... Többek között aragáz kályhát szeretnék venni, láttam is egy csinosat, nem is volt kimondottan borzasztó az ára sem. Igen ám, de elgondoltam, hogy ejsze ejsze talán jobb volna kissé tovább várni és szépen venni olyan beépíthetőset. Mert az sokkal jobban beékelhető pirinkó kis konyhámba. De akkor ugye mi lesz a sütő résszel? Eddig meggyőződéssel hirdettem az igét, hogy minek nekem sütő, ki áll neki tésztát gyúrni és mindenféle izét sütni, most meg veszem észre egyre jobban bosszant az, hogy a sütő miatt nem jönnek ki jól a dolgok...mert ugye ha falun készítem anyunál, akkor ott minden sokkal fincsibb, szebb... Nálam leginkább kiszárad, későre sül meg, nem pirul szépen...

Aragáz kályha bámulás után a mixerek és botmixerek jöttek sorra. Találtam is egy szettet, na igen csak kicsit borsós ára volt nekije, mert mindenféle kis edénnyel rendelkezett, olyan nagyon bájos kis cucc volt!

Megnéztem a mikrohullámú sütőket is, és majdhogynem keserű szájízzel állapítottam meg, hogy NEM LÉTEZIK jobbra nyíló ajtajú mikró! Csak balra. Nekem meg igencsak jól jönne egy olyan fordított a hely miatt. Egyetlen egy sincs fordított ajtóval.

Még valami kávéfőzőket is megbámultam, és egy Nescafe Dolce Gusto névre keresztelt termék hívta fel a figyelmét magára. Olyan kis aranyos volt, hogy jaj csak na.


Foto. http://www.dolce-gusto.ro/

Persze azt nem tudom, ha ez csak az általuk megadott kávéval működik vagy akármilyennel, de végül is ahhoz, hogy megnézzem és megcsodáljam jelen esetben nem is volt fontos, ugyanis per pillanat nincs hova tegyem :D

Még megfigyelés alá került néhány víz forraló, mert elhatároztam, hogy ilyent veszek. Gázzal képtelenség kivárni egy fél liter víz felforrosodását, és ez nemcsak télen, hanem nyáron is. Láttam, hogy megy a víz főzés az ilyennel és nekem is kell.  Hamarosan :D Jó lenne ha találnák valami rózsaszín modellt :D Ha Hello Kitty minta is volna rajta az méééég jobb ugye :))))

Updét... megnéztem ezt a masinát és kész átverés! Ugyanis a Nescafe Dolce Gusto gép csak a Nescafe Dolce Gusto kapszulákkal működik. Legalábbis a bemutató film szerint épp ez a "hű de szuper"... Na kösz, de így nem kell nekem Nescafe Dolce Gusto, nehogy már mindig egy cég kávéjához legyek kötve mert csak azt tudom betenni a gépbe...még dokumentálódom... vagy ha van valakinek akár meg is mondhatná, hogy lehet-e csak simán kávét belerakni???

No comments:

Post a Comment