Tuesday 12 January 2010

Haza kell hozzam...

A többi borkán narancslekváromat! Mert kint maradt falun. Egyet hoztam haza, és ma éppen eszegettem belőle. Hát meg kell mondanom, de nagyon büszke voltam a művemre! Kicsit kesernyés lett, de az igazság az, hogy pont ezt a szokatlan furcsa keserű ízt keresem a narancslekvárban, és jó sok héjat adagoltam bele, hadd legyen keserű.

Minden esetre, egy olyan valaki aki szerint a bolti narancslekvár nem jó, megkóstolta az enyim narancslekvárt és azt mondta :D ha nem teszed bele a héjat akkor juj de finom lenne, így se rossz, sőt jóval jobb mint a bolti, akár meg is tudná enni :D Na itt kicsit csuklottam, mert ha megeszi ő akkor mi marad nekem, és tudomására hoztam, remélem azért ezt a "meg is tudná enni" részt nem gondolta komolyan, és valahogy kiegyeztünk, kap helyette húst, csak hagyja az én narancslekváromat szépen csücsülni. Phiu szerencsére beleegyezett :D Hiába na, akinek a kedvenc zöldsége a hús, azt egy két flekkennel le lehet fizetni :D Tiszta szerencse.

Egyébként itt a

narancslekvár recept


:D keserű lesz, ha így készíti valaki, de én szóltam!!!

Sőt előre megmondom azt is, hogy amire én azt merem mondani, hogy fimom, egyesek nagyon fintorognak és fordítva!!!

No comments:

Post a Comment