Wednesday 20 January 2010

Stresszlevezetés?

Ha valaki azt mondta volna, hogy te, mikor ideges vagyok, fogok egy kiló csirkehúst és "gyártok" belőle valami kaját, akkor hasamat fogva kezdtem volna nevetni és meg se állok ezen tevékenységemben fél órán kresztül. Mert ugyan biza mi élvezet van abban, hogy az ember összemocskolja a kezét, összemocskol egy csomó edényt, kést, villát kanalat, tányért stb ahhoz, hogy valami 10 perc alatt pusztítást vigyenek véghez abban amit két három órát alkotott... MI ebben az élvezet? Ja és ráadásnak erre még ott van a mosogatni való is.

Szóval igen, valahogy így gondoltam... És meglepetésemre tapasztaltam már egyszer kétszer, hogy sík ideg hisztizsákként jöttem mentem a lakásban, majd hirtelen kigyúlt az égő a fejemben, nekifogtam receptek között kajtatni, majd szétnéztem miből mit lehet fabrikálni és észre se vettem magam, hogy vidáman dúdolva még az edények elmosogatása is kellemesnek tűnik.

Tényleg kellemesebb mint duzzogni és dühi lenni :D

Na szóval én aszondom, hogy mindezért a globális felmelegedés vagy globális lehűlés miatt történő klíma változás okozta ezt a változást, mert mást nem igazán találok mint magyarázatot erre a pálfordulásra. Persze, most hogy egy icipicit többet tudok főzni mint mondjuk egy mezei bundás kenyér és zöldborsó leves már büszkén mutogatom a "kreációimat" és tyű de jó mikor elismeréssel csendesen kanalazzák a kaját :D  Azt hiszem a legjobb dicséret az amikor evés közben csend lesz, majd ... "én még kérek ebből" típusú osonás a fazékhoz még egy adagért. :D :D :D

Főzni jó :D :D :D

No comments:

Post a Comment