Friday 22 January 2010

Paszuly leves

Teljesen megfeledkeztem arról a paszulyról, amit még valamikor ősszel pakoltam a fagyasztóba. Egy igencsak kicsike zacskó, amolyan friss szemes paszuly, az ami még nem száradt meg. Anyu gyűjtötte be a kertből. Egy adagban akkor felhasználni túl sok volt, így bezacskóztam a maradékot és most megtaláltam. Jó dolog azért ilyen meglepetéseket találni a hűtőben. Jobb volna mondjuk egy százeurósokkal teli pénztárcát lelni, csak ki olyan hülye, hogy az ilyent a fagyasztóba tegye?

Szóval paszuly leves... gondoltam főzők egyet, így reggel korán, ha már aludtam az éjjel. Kényszer alvásom volt. Dolgozni akartam, erre elvették az áramot... Mint már túl is megírtam, 3 kávé után azon nyomban elaludni alapon nagyon is rám fért :D. Így most akkor munka mellett fő a leves is. Egyelőre kis hagymát megüvegesítettem, beledobtam a paszulyt, azt is kavargattam egy kicsit az olajon, majd 2 kanál paradicsom pürét adtam hozzá, leveskockát és vízzel felöntöttem.

Ez is olyan

"Hogy mi lesz a vége nem tudom,
Meghalok egy züllött hajnalon,"...

No comments:

Post a Comment