Monday 25 January 2010

Jöttem mentem

Ma egész nap jöttem mentem. Reggel korán kezdtem ezt a hidegben igencsak álldatlan tevékenységet és gondolom, hogy a "hidegre való tekintettel" nem énekelni kezdtem, hanem megcsúsztam a jégen és dobtam egy... majdnem hátast. Na semmi bajom se lett, csak a nyakam véres ahogy mondani szokás, ma ahelyett, hogy dolgoztam volna, elautókáztam az autópályán Tordáig, majd onnan meglátogattam Aranyosgyérest, majd onnan ismét kimentem falura, felnyaláboltam a kutyámat, hazajöttem, lepakoltam, mindent, az ebet is, felcuccoltam ismét és gyalogosan nekiálltam bejárni a város egyik felét. Odafagytam.

Ugyhogy ma nem lesz semmi extra, pedig beszámolhatnék a hétvégi kaja tumultusról, volt ott mindenféle jó. Gyorsan felsorolom, aztán majd részletezem... Készítettem 2x sűlt csirke combot. Egyszer azért mert úgy terveztem, másodszorra azért mert a kocsi másképp gondolta, nem vitt ki falura, ahol terülj terülj asztalkám várt ... volna, ha idejében kiérünk.  Így gyorsan gyorsan kellett valami kaját összedobnom, mert már rémesen éhesek voltunk és a popcorn nem igazán volt elegendő. Így sült csirke combok hagymás krumplival és olyan apró pirinkó brüsszeli káposztával, vagy hogyishijják, meg valami fehér szósszal volt valami óra alatt  összeállítva, és tyű de nagyon büszke voltam a kreációmra.

Hiába na olyan jó érzés amikor elismerő csend keletkezik a tányér mellett :D Nem kell ám nekem mondja senki, hogy finom :D Amikor sűrű lesz a csend és csak a villa ütemes kopogása hallszik a tányéron... nos akkor tuti finom az étel. Ja persze ehhez azért meg kell nézni annak a személynek az orcáját is aki eszik. Ha netán fura grimaszokat tartalmaz akkor mégsem jó ez a teszt és ajánlott megkérdezni, kissé emelt és fenyegető hangsúllyal, lefele görbülő szájjal (mingyáááá sírok ne izélj) hogy FINOOOOM??? :D :D :D Na vagy inkább hallgatás beleegyezés alapon még csak azért is besöpörni a "Tyű de finomat főztem"  babérokat???

Végül vasárnap csak kijutottunk, és itt volt  a születésem napját megünnepelednő készítve anyukám által a kedvenc levesem :D Gulyás leves. Ebből fél fazékkal meg tudnék enni, annyira finom. Segítettem kirántani a húst, ami megint spéci bundába került és nyami nyami finom lett és ha kinyírtok se emlékszem mi volt a "kerítés" a hús mellé... majd torta következett, az egyetlen kedvenc tortám. A banálisan egyszerű diós lap+tejszínhab kombináció amivel engem mindig le lehet venni a lábamról.

Hiába na... az egyszerű dolgok mindig olyan nagyon a helyén vannak.

Szóval jelentkezem... Ja és hamarosan a táska rejtélyre is fény derül!

No comments:

Post a Comment