Monday 18 January 2010

Pizza

Elkészült a pizza :D Nagyon fincsi volt, ellenben a tészta része egy icipicit túl ropogósra sikerült.  A sütés módján újítottam, ugyanis nem a tepsibe tettem, hanem a tepsi tetejére fektettem a pizza lapot.  Na meg figyelembe véve, hogy rémesen rossz a sütőm, hát nem csoda, ha kiszárította túlságosan. Minden esetre, még megnézek egy pizza lap receptet, és utána alakítom ezt a káposztás csiga tésztájának a receptjét mert amúgy nagyon meg vagyok elégedve vele.

A töltelék az kicsit vegyes volt, "tonno e cipola", vagyis tonhal és hagyma, illetve egy kis sonkával megspékeltem, meg sajtot is tettem a tetejére, maszlinával (olajbogyóval) díszítettem.





Na de ezután voltam kicsit dilemmában... ugyanis elnéztem és a tészta adag az dupla volt mint ami egy pizzához kellett volna. Kettőnknek meg tán nem fogok két tepsi pizzát gyártani... mi legyen mi legyen, hát legyen darázsfészek ... :D

Erről hamarosan :D

Hmm ... elnézegetve a képeket, azt hiszem ideje lenne egy ügyes lámpát szereltetni a kályha fölé is, mert ugye nem korrekt, hogy fényhiány miatt ne jöjjenek ki jól a képek!

No comments:

Post a Comment