Tuesday 19 January 2010

Hello Kitty zöldségpucoló

Na... ezt kérem születésnapomra. Már el is kértem ami azt illeti :D Ezt szeretném ... Igen, látom, hogy rózsaszín. Tisztában vagyok vele. És a macskát is látom rajta. Ő a Hello Kitty macska ha még nem tudná mindenki. Kedvencem egy ideje. Véletlen bukkantam rá, majd még véletlenebb okból lett a kedvencem.

Hello kitty zöldség pucoló

Kép: Focalprice.com

Talán majd egy nap elmesélem :D Vicces... Na, hogy így felizgattam a népet a Hello Kitty-t illetően, hát még csak annyit fűzök hozzá, hogy egy barátnőm volt aranyos... elmentünk soppingolni egy vasárnap délután. Gyereket ő otthon hagyta én a zebet, így szabadon lófráltunk néhány órát. És igen, elkezdtem a Hello Kitty vadászatot a boltokban, és a vicces az volt, hogy eddig neki fel sem tűnt mennyi Hello Kitty van mindenfele.

Ez a Hello Kitty zöldségpucoló megvásárolható online, a következő linkre kattintva:

Kitty Shaped Multifunctional Paner Paring Knife Peeler (Pink)


Lower Price,Free Shipping!

1 comment: