Tuesday 12 January 2010

Huh kreativ :D

Ismét kaptam egy ilyen kedves díjat, most Alíz-tól, ami bevallom mindig meglep. Mármint, hogy kapok. Mármint, hogy én :D Ugyanis a főzési tudományom és technikám visszamenőleg sokat kell még fejlődjön, ahhoz, hogy igazán főzésnek lehessen nevezni a konyhai tevékenységemet :D. De végül ugye nagyon jól esik az ilyen az ember hiúságának, hihetetlen ösztönöz, hogy még több zagyva dolgot írjak :D

Nehéz dolgom van, nagyon nehéz, mivel a játék szabályai szerint ezt kéne tennem:

A díjjal járó szabályok:

1. Megköszönni annak, akitől kaptam.
2. A logót kitenni a blogban.
3. Belinkelni, akitől érkezett a díj.
4. Irni magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak - ezt én nem fogom, mert itt már megírtam, de aki nem írt ilyet, az tegye meg most.
5. Tovább adni a díjat 7 bloggernek és belinkelni őket.
6. Megjegyzést hagyni náluk, hogy tudjanak a díjról.

és most kicsit úgy érzem, hogy juj meg kéne tegyem a játék kedvéért, de valahogy olyan nehezemre esik... mert, tudja a fene miért de így van. Nem a játékkal van bajom, mert tényleg kedves dolog, de nagyon ritkán olvasgatok más blogokat, általában rákattanok egyre, végignyálazom és kihalászom a nekem tetsző recepteket. Aztán megyek a következőre és néha vissza vissza nézek.  Nincs 7 blog, aminek tovább adjam.

Aztán meg írni 7 dolgot magamról... ááá valahogy most nem megy :D

Megígérhetném, hogy "hamarosan" megteszem, de azt már tudom, hogy az ilyen hamarosan dolgok mindig kimennek a fejemből. Szóval Köszönöm a díjat, és most egy icipicit gonosz játékbontó leszek, de ígérem, ha eszembe jut és találok 7 olyan blogot, amelyik megérdemli és nem kapta meg... akkor tovaküldöm.

No comments:

Post a Comment