Wednesday 27 January 2010

Fasirtot nyertem :D

Emberrel nézzük a filmet. Már nem tudom mi volt, itt a gépen ment. Valami vígjáték. Megy megy a film, egyszer csak megjósolja a végét. Hogy szerinte ez meg az. És úgy fejezi ki magát, hogy "fogadjunk"... hóóóóóóóó. Na azonnal megállítottam a mozit :D Megegyeztünk hogy miben... aszongya süssek neki fasírtot mert nagyon szereti. Mármint ha ő nyer, akkor süssek én neki. Mondom jó. De mi van ha mégsem... Hehe erre nem számított. Mármint arra, hogy veszít. Belement, hogy ha mégis veszít, akkor ő süt nekem fasírtot :D Na ezt megnézem :)))

Egyébként szerencsére majdnem konyhai antitalentum. Remek, imádom, hogy igen. Rántotta az szuper amit készít, pirítóssal is boldogul, na meg a szalmakrumpli mestere. Sacc per kb ennyi. Ja és remek flekkeneket süt, de erre csak nyáron kerül sor... Szerintem hétvégén megesik a fasírt sütés :D Fotógéppel a kezemben fogom dokumentálni az ügyeskedését. :D :D :D

No comments:

Post a Comment