Wednesday 20 January 2010

Tejfölös kukorica pehely

Na igen, megint egy NEM RECEPT a sok recept közé. Igencsak rákaptam a tejfölre, tudja a fene a múltkor vettem egy nagy dobozzal, olyan kilóst majd megettem és legközelebbi vásárláskor megláttam a tejfölös vedrecskét, azonnali Pavlov kutyája effektus vett erőt rajtam és gondolkozás nélkül a szekérbe pakoltam.

Miért nem jó a joghurt jelenleg nem értem, de valahogy most tejföl mánia van, ezt kéri valamelyik zavart személyiségem, oszt akkor ezt kap. (Tudjátok a Me, Myself and I harcai). És rájöttem mennyire finom, sokkal finomabb mint joghurttal, például összekeverni egy tálkába kukorica pelyhet, egy kis zabpelyhet is adok ám hozzá, 2-3 evőkanál tejfölt és egy kevés saját gyártmányú narancs lekvárt :D

Isteni :D

No comments:

Post a Comment