Thursday 1 October 2009

Zöldborsó főzelék

Nagyon finom lett! De nem árulom el senkinek, hogy ilyen finomakat tudok készíteni :D Mert még a végén követelőzni kezdenek.

Szóval vettem egy fél csirke mellett, két kis hagymát és egy tasak fagyasztott zöldborsót. Amit még a nyáron én raktam el télire :D Biza... megpucoltam és bezacskóztam a borsócskákat, ez volt a nagy elrakás, onnantól a fagyasztó gondoskodott a megfelelő körülményekről. A hagymát apróra vágtam, majd kicsi olajon megüvegesítettem, erre rádobtam az ugyancsak felaprózott csirkehúst, hagytam hogy megfehéredjen, ráöntöttem egy adag vizet, majd megsóztam és bementem a számítógéphez olvasni.

Még néha néha kimentem, kavartam egyet, majd mikor puha lett fura eresztéket tettem bele... Mivel tej nem volt itthon elmenni a boltig nem volt kedvem, így két kanál lisztet egy kevés vízzel és egy kevés joghurttal kevertem el, majd hozzáadtam a zöldborsóhoz, hagytam amíg összefő, és kész is volt a finomság.

No comments:

Post a Comment