Wednesday 28 October 2009

Ez meg az

A hétvégén, ami elmúlt nem kevés jó dologban volt részem. Ezek közül jelen helyen a kajás jó dolgokat fogom megemlíteni :D Mert ugye ez a blog témája, nem másért ... Persze van a témák között "egyéb cucc" is, de most maradjunk a kajánál.

Pénteken "kicsaptam"  PrezLee kutyám falura, és haza jöttem. Szombaton reggel, beültem a kocsiba és elautókáztam Tordáig, ahol kutyakiállítás volt. Itt mázlista módon kifogtam, hogy ingyen-gulyást ehettem :D Mert annak akinek szerencséje van, annak ilyen is jár :D És nagyon finom volt, nem spórolták ki belőle a húst.

DSCF0294



Innen elméletileg haza kellett volna jönnöm, de hirtelen ötlettől vezérelve egy rég nem látott jó barátomat hívtam fel telefonon, aki Gyéresen lakik, hogy ejsze volna e kedve egy kávét meginni.  Meglepetésében azt sem tudta mi és hogy, de végül megittunk egy kávét és születésnapra is hivatalos lettem.

DSCF0448


DSCF0452


DSCF0454


DSCF0477


A sütőről elmélkednék egy keveset... Eddig sehol nem láttam (na nem is igazán érdekelt, hogy a sütőt meg kályhát figyelgessem), hogy így magasabbra legyen helyezve. Mindig lent, hogy hasra kell feküdni a hozzáférés érdekében. Most így ahogy elnéztem egészen remek megoldásnak tűnt, olyan szuperül látszott ahogyan készült az étel, na meg kivenni, behelyezni a tepsiket is sokkal hozzáférhetőbb volt.  Elgondolkodtató!


1 comment:

  1. Már nem először mondom, hogy nagyon tetszik a blogod. :) Nézz be hozzám, mert megajándékoztalak. :) http://fakanalforgato.blogspot.com/2009/10/dij-ajandek-meglepetes-es-gabojsza.html

    ReplyDelete