Sunday 4 October 2009

Feketetói vásár- október 9-10, 2009

Remélem jól tudom, de legfrissebb információim szerint a feketetói (négréni mert Feketetó az románul Negreni) vásár idén október 9-10 között lesz megtartva. Gasztrókullináris (teccik ez a szó, én "találtam" ki vagy asszem én találtam kis de végül is még az is mindegy ha nincs ilyen szó, kacifántos és kész) szempontból nem lesz valami nagy húzás, mert ugye a hagyományos "mics", flekken, sült hal, mézes kalács, nugát és még egy két ilyen vásári bóvli kaja lesz a menű.

A szervezés folyik erre a hétvégére, úgy néz ki kemény menet lesz.

A "bál" már pénteken megkezdődik, amikor a vendégek landolnak nálam. Parkolnak, oszt miután a kocsik biztonságban vannak elmegyünk egyet kocsmázni. Akár az is meglehet, hogy hajnalig... Majd vonatra ülünk, mert...

A.) rég nem vonatoztunk,
B.) mókás színültig teli vonattal zötyögni, főleg ha az ember feje szédül az éccakától
C.) egy éjszakai kocsmázás után nincs az az isten akiért beüljek a kocsijába, hogy vezessen és elvigyen, ha meg ittam, akkor én se vezetek.
D.) egyelőre senki se vállalta, hogy feláldozza magát és egész hétvégén sofőrködni és ne akarjon inni
E.)ha hülyéskedünk akkor csináljuk legalább nagystílűen és ne a kényelem legyen az első számú dolog.

Mindezeket megbeszélve  a terv, hogy egy átmulatott éjszaka után kivonatozzunk Feketetóra, rész vegyünk a vásáron,  zabáljunk valami "hagyományos" vásári kaját, hozzunk haza mézeskalácsot vagy valami hasonló semmiséget, nézzük meg mi van eladó, lehetőleg ne vegyünk semmit ami fontos vagy ér is valamit oszt térjünk haza :D Közben meg fájósra nevessük a hasunkat és igyunk sok sört. Mert meleg októberi napon kell a sok folyadék ugyebár!

No comments:

Post a Comment