Thursday 1 October 2009

Csütörtök...

Hát szégyellem magam tetőtöl talpig, mert immár csütörtök van megint, és a héten kutyakaján meg teán kívül semmit se főztem... Ugye egy melegszendvics reggelire nem igazán nevezhető főzésnek. Na meg, hogy hétfőn megmelegítettem a faluról hozott csirkecombot szalmakrumplival a mikróban, illetve kedden ettem meg a húslevest... amit ugyancsak hoztam.

Ami a fura, hogy gondolkozom miket is szoktam enni. Mert éhes nem vagyok, enni is szoktam de már nem jut eszembe mit. Hiába na :D nekem ez az életstílusom, eszek mikor éhes vagyok és sacc per kábé pont azt amit éppen találok és a "legfinomabbna" tartom az adott pillanatban.

Ja tegnap ebédre fornettit zabáltunk PrezLeevel, vagyis vettem neki, mert imádja :D és ő rendes volt, adott nekem is. Na jó. Nem így volt. Én megeszem a tetejét, ő meg az alját. :D Végül is én vagyok a főnök nem???? :P

Na de ma elhatároztam, hogy főzők. Ki is vettem egy csirkemellet a fagyasztóból és egy tasak zöldborsót :D És igen biza, a legfinomabb zöldborsó főzelék lesz, csirkehússal! Saját specialitás... Nagyon fini szokott ám lenni.  Kicsit később elkészítem semmi perc alatt.

No comments:

Post a Comment