Thursday 22 October 2009

Pancake csokikrémmel

Ma reggelire pancake-et készítettem, na meg hozzá csokikrémet :D Fincsi lett. Imádnivaló mindkét recept. A pancake is 15 perces, a csokikrém pedig valami 10 perc alatt kész van. Kezdetben kicsivel kevesebb lisztet tettem a pancake masszába, amiatt nehezen tudtam felvenni, kicsit odasült pár darab. Aztán még kevertem bele kevés lisztet a mixerrel, ettől nagyon jó lett az állaga, szép formás kis pancake-k jöttek ki belőle.
Közben készült a csokikrém is..inkább csoki puding szerűség Méghozzá a legegyszerűbb formájában.

A következőket tettem bele:

KB. 2 evőkanál liszt, 1 evőkanál étkezési keményítő, 2 evőkanál cukor, 2 evőkanál tejpor (mert nincs itthon tej), kis vaniliás cukor és egy púpos evőkanálnyi kakaó. Ezeket szépen kevés vízzel összekevertem (tejjel szoktam), óvatosan, hogy csomómentes maradjon, majd felöntöttem a maradék vízzel. Egy folyékony izét kaptam, amit persze tűzre tettem, majd folyamatos kavargatás mellett megfőztem. Mikor bevastagodott, két kiskanálnyi margarint kevertem hozzá.

Kicsit vékonyabbra szerettem volna, de jelenleg elég vastag lett a massza. De így is nagyon finom volt a pancake-t mártogatni a csoki krémbe :D

No comments:

Post a Comment