Sunday 4 October 2009

Parajdi töltöttkáposzta-fesztivál

Hát mégiscsak több újságot kéne olvassak, mert biza erről úgy lemaradtam mint  a nagy tökű katona. Most olvasom valamelyik hirlevélben, hogy ismét megrendezik a parajdi töltöttkáposzta-fesztivált. Jó erre én hurrá hurrá, és mint kiderül, hogy MOST. Vagyis október  3-4 a fesztivál időpontja... Hát nem remek?

Most kissé szapulom magam, hogy ilyen béna vagyok és nem tudom meg ezeket a dolgokat idejében, de azt is tudom, hogy vagy 1-2 éve nagyon is intenzíven keresgéltem mindenféle események után, méghozzá valami melóval kapcsolatosan és sacc per kábé ugyanez volt a helyzet... mindig a legutolsó pillanatban derült ki, sőt sokszor az esemény végén, hogy na... volt ez vagy az.

Azért töröm a fejem, hogy a szervezőknek nem érdekük, hogy minél hamarabb és minél több helyre eljusson az infó az adott rendezvényről? Vagy fogadjam el, hogy én vagyok a béna és nem értek az információ szerzéshez... Na mindegy. Úgyse vagyok úgy oda meg vissza a töltött káposztáért... de azért biztos remek fotókat lehetett volna készíteni :(

No comments:

Post a Comment