Monday 5 October 2009

Éhes vagyok

Éhes vagyok. Izomlázam van és nagyon késő ahhoz, hogy nekifogjak főzni. Ja meg ma hétfő. Lévén hétfő, bevallom én olyan fáradt is vagyok, hogy ma szinte elaludtam munka közben. Szerencsére én ilyen mázlista vagyok... mert mikor a fejem kétszer lebukott... fogtam magam és ledőltem 10 percre... persze azon nyomban maximális éberség tört rám.

De most éhes vagyok. És mit tesz a jóember amikor éhes?? Hát a jóember elmegy és eszik valamit. Nos én nem vagyok ennyire jó, vagy épp nemnormálisan reagáltam le az egészet, mert elindultam "vadászni". És igencsak ínycsiklandozó kajákra meg receptekre bukkantam, ki is válogattam "virtuálisan" mit ennék meg...

Kezdeném a Gasztroboszi blogján látott Túrógolyókkal... 2-3 úgy bekapni azon melegiben. Előételnek persze. Mert ki mondta, hogy nem lehet édes előétel???  Ezután Gizi Konyhájába néznék be előszeretettel és ott megkóstolnám a Őszibarackos hússzelet-et illetve a Sült krumpli zöldségekkel névre keresztelt ételeket. Itt a sorrend nem számít. De amíg csak elolvastam a recepteket minden pavlovi reflexem beindult és csurgott a nyálam is... Végezetül Eve & Apple Kókuszos sütijével zárnám a finomságok sorát...

Bevallom, nem lenne rossz egy "terülj terülj asztalkám" abrosz, mert akkor tuti biztos ezeket kívántam volna az asztalra, valami jó finom borocska társaságában, de  mégiscsak jó, hogy nincs, egy idő után ki se férnék az ajtón, na meg ki se mennék, mert ugyan biza minek, ha bent mind terül az asztalkám? Nyithatnék valami ügyes csini kis éttermet :D Végül is mégsem lenne olyan rossz ...

Na mentem megeszek valami almát, paradicsomot, vagy a hóhér tudja mi van a hűtőben ... de ma nem fogok főzni. Elképzelem ezeket a kajákat s benyakalok valami kukorica pelyhet. Végül is azt mondják, hogy a válogató ember nem elég éhes ugyebár... Receptek félretéve, hamarosan csak megcsap valami ihlet és főzők valami normális kaját én is :D

No comments:

Post a Comment