Monday 12 October 2009

Káposztás hmmm "izé"

Nem tudom milyen nevet adjak ennek a valaminek... Káposztásnak káposztás, innen meg azt hiszem mindenki nevezze aminek akarja... Kísérleti kaja volt.

Eszembe jutott, hogy réges régen anyukám készített "alma pánkót". Ebben az érdekes, és csak a második pancake gyártása után jöttem rá, hogy igazából meg tulajdonképpen ez az alma pánkó alapreceptje olyan volt mint a pancake, azzal a különbséggel, hogy reszelt alma volt belekeverve.

Namármost a reszelt almától eljutottam oda, hogy apróra vágott sózott borsózott káposzta volt a hűtőbe, a péntek esti házi "gyros" maradványaként. Na ezt kavartam bele egy pancake szerű kavircába, amelyből ugye kihagytam a sót. Néhány lapotyát megsütöttem a palacsinta sütőben, de nem lett valami extra, hogyúgymondjam.... erre kibéleltem sütőpapírral a kalácssütő tepsimet, a maradék kavircát beleöntöttem és a sütőben megsütöttem.

Kissé szalonnás lett, kissé félig meddig ehetetlen, de végül csak megettem és mikor az utolsó falatot tömtem a fejembe (ma reggelire) akkor eldöntöttem, hogy ha talán egy picit többet sütöm és sütőport is teszek bele (mert azt kifelejtettem) akkor talán még finom is lett volna.

DSCF9797

No comments:

Post a Comment