Saturday 10 October 2009

Feketetó 2009 Kajafotók :D

Megvolt a vásár is! Hát kezdetben az volt a nagyon jó, hogy én vezetthettem odáig :D És nem a saját autómat, hanem egy Citroent :D Nagyon stramm kis kocsi, jól ment, kicsit lustibb mint enyém gyorsulás szempontjából, kezdetben volt egy két "vitánk", de nem vészes hamar "egymásra" találtunk. Ott megérkezvén a suli udvarán parkoltunk, majd irány a tumultus. Hatalmas volt a vásár. Eddig ekkorának soha nem láttam. És bár tavaly nem voltam, az azelőtti években jópárszor elmentem... Na de azt hiszem elég is a szövegből, következzenek a kaja fotók a 2009-es feketetói vásárból. Mint ahogy látszik, most is rengeteg kaját lehetett kapni, szalmakrumpli, sült húsok, édességek tengernyi mennyiségben voltak jelen.

[gallery link="file" orderby="title"]

1 comment:

  1. [...] kajáról a feketetói vásáron itt lehet képeket látni de annyi egyéb kép készült, hogy kár lenne nem megmutatni őket. Hatalmas [...]

    ReplyDelete