Thursday 29 October 2009

Nem ajánlom...

Senkinek sem a fogfájást. Elhihetitek tényleg rém kegyetlen dolog. Tegnap előtt kezdődött, amolyan lightos, enyhe valami, nem tudtam eldönteni hogy fáj vagy csak érzékeny. Tegnap mégis felhívtam a fogorvosnőt, nem szeretem ezeket halogatni.  A vicces az volt, hogy mára egyeztünk ki, hogy megyek nézze meg a fájó fogamat, erre déltől kezdve úgy beerősített, hogy azt se tudtam fiú vagyok e vagy lány!

Kaja? Uff... hát bár szedtem gyógyszert, mégis továbbra is fájt, így mikor már enyhén kopogni kezdett a szemem, akkor ettem valamit. Két nyögés közben persze. PrezLee nem bánta annyira, ugyanis kínomban, hogy hamarabb fejezzem be a kajálást a fele ételt inkább elosztogattam neki.  Most még egy félórányi szenvedés vár rám... amíg felsétálok orvosnénihez, meg nekifog kezelni a beteg fogat...

No comments:

Post a Comment