Monday 5 October 2009

Olajbogyós hústekercs szalonnában

Ezt a receptet érdemesnek tartottam megjegyezni. Ma reggel annak ellenére, hogy bőségesen reggeliztem (már az este úgy feküdtem le, hogy rettenetesen éhes voltam, de 12kor nem volt kedvem enni...) paradicsomot főtt tojással, most is éhes vagyok. Valami paszulyt fogok főzni, elméletileg levesnek indul, ha ott nem felejtem és lefő főzelékké... de megkaptam ezt a nagyon guszta receptet, megcsordult a nyálam, gondoltam hamar hamar a címet megjegyzem ide, másképp elkallódik a rengeteg recept, blog és főzőcskés link között.

Olajbogyós hústekercs szalonnában


a "lényeget" leírom gyorsan magamnak biztos ami biztos alapon...

kipotyolni  a husit, felaprítani az olajbogyót, kenhető formára hozni valahogy, megkenni a husikákat vele, feltekerni, bacon szalonnával körbetekerni, zsiradékon megsütni. Krumplipürével tálalva, remek ötlet a pirított fokhagyma rá. Na ez nagyon szárazon...

No comments:

Post a Comment