Thursday 29 October 2009

Láthatatlan vacsora

Eddig azt hittem, a láthatatlan vacsora (meg láthatatlan ebéd) az amit NEM szoktam elkészíteni, többnyire lustaságból... "mert nem vagyok éhes". De mint kiderült itt is tévedtem. Ugyanis tényleg van és létezik Láthatatlan vacsora, amire nagyon, de nagyon nagyon nagyon nagyon remélem egy szép nap eljutok és részese lehetek én is. Mármint ott. Mert szerintem felejthetetlen élmény lehet.

DE. És addig amíg eljutok Budapestre és megnézem a Láthatatlan kiállítást is, addig is már tervezek egy itthoni láthatatlan vacsorát.  Azon gondolkodom mit lenne érdemes enni, és hogyan, mégis mondjuk ne valami nagyon szálkás hallal kezdjem... Szerintem elsőre egy egyszerűen bekanalazható akármi is felejthetetlen élmény, persze akkor ha van elég bátorságom végigművelni az egészet és sikertelenség esetén nem kapcsolom fel a villanyt.

No comments:

Post a Comment