Sunday 4 October 2009

Jerry- vagyis az első egérszendvicsem

Innen inspirálódtam és ma reggel úgy ébredtem, hogy na most ezzel fogom kezdeni a napot :D Készítek egér szendvicset. Főleg mert volt kiflim is kéznél, meg minden "cucc" amivel lehet szórakozni. Hát szegény kis Jerry majd úgy járt mint Michael Jackson az orrával... na most ugye nem kéne rossz legyek, de mind arról volt szó, hogy esik le neki... hát Jerrynek biza leesett, nem volt elég a késem, vagy a szösz tudja mi történt de letörött az orra. Valahogy viszapászítottam, de esztétikai műtétre már nem jutotta. Hát igen ez van, nem mindenki tudja megengedni magának az ilyen drága dolgokat.

Jerry kissé fura lett amúgy, kicsit béna, kicsit olyan gyenge elméjűnek is néz ki, de ő az első egér szendvics, úgyhogy bevonul a történelembe.

Megjegyzem apukám egeret reggelizett... életében először. Mert valahogy nem akartam megenni a művemet. És méghozzá megmelegítette mikróban! Na egy lábát én ettem meg az egeremnek :D

DSCF9541


DSCF9545


DSCF9547

No comments:

Post a Comment