Thursday 29 October 2009

Káposztás kaja

Fogorvosnál jártamban várnom kellett olyan 10 percnyit. Kezembe akadt egy újság és bár tegnap óta szinte enni se tudtam na mit gondoltok min akadt meg a szemem? Igen, csurgott a nyálam is, persze ez inkább akkorra igaz, amikor kínoztak, de rém éhes lettem és eldöntöttem ennek főzés lesz a vége. Méghozzá párolt káposzta.

Hogy minek nevezzem pontosan nem tudom, ugyanis a székely gulyáshoz, rakott káposztához is hasonlít,   a receptben párolt káposzta a neve, így káposztás kaja lett a bece neve.

Készíteni meg úgy fogom, hogy kihalásztam a fagyasztóból egy darab disznóhúst, odatettem kiolvadni, majd felkockázom, hagymát üvegesítek, arra teszem a húst egy kicsit elősütöm, majd a felvágott kápistát belehajigálom, kevés vizet adok hozzá, fedő alatt néha néha kavargatva puhára párolom. Adok hozzá egy kis vegetát persze (egészséges életmód hjaa..) , paradicsom pasztát és borsót, paprikát. Sacc per kábé ennyi... Mikor a lakásban mindenütt nyálcsorgató káposztás kaja szag terjeng akkor kész, lehet enni.

No comments:

Post a Comment