Thursday 28 May 2009

Zöldhagyma

Amióta hazahoztam ezt a szép csokornyi zöldhagymát ez a kérdés felmerült a fejemben. Nevezhetjük a "Nagy Zöldhagyma kérdésnek" is. (látható lentebb, hogy nagy... zöldhagyma is van benne és kérdés is...)

Ki hogyan eszi a zöldhagymát?


dscf2613

Eszembe jutott többször és ez a kérdés "nem hagyott nyugodni". Mert egyesek leharapják a fehér végét, mások a zöldet eszik meg előbb.

Személy szerint évekig a fehér részével kezdtem. Majd alig alig ettem a zöldből. Aznap azonban amikor hazahoztam a rakás friss zöldhagymát, a vacsorához a zöld végétől kezdtem meg. Annyira friss és annyira zöld íze volt, hogy "kellett a fenének" a fehér része... Ekkor ötlött fel a kérdés is...

S akkor ki hogyan eszi a zöldhagymát? (ez a szavazás persze ugyanaz mint a bal oldalon található. Ha már szavaztál ott akkor nem tudsz még egyszer itt is szavazni :D )

[poll id="2"]

5 comments:

  1. az igen! nagy a verseny! 50% jee XD

    ReplyDelete
  2. A második válaszra szavaztam, de a fehér részét nem is nagyon szoktam megenni, csak a zöldjét...

    ReplyDelete
  3. juj ez kimaradt.. :D annyi változó van a zöldhagyma téren. Ki hitte volna.
    Mert van aki csak a fehér részét szereti... van aki csak a zöldet. Bepótolom... na és áthelyezem a szavazatod a "zöldell kezdem"-től...

    ReplyDelete
  4. [...] hm hm káposzta. Maradt egy fél, már rég ott tengődik a hűtőben. Jó legyen káposzta. Zöldhagyma van, akkor az is megy bele, joghurt mert az is van, meg feta sajt, mert az is van. És nem maradhat [...]

    ReplyDelete
  5. [...] Neki is fogtam a “hagyományos” módszer szerint, azonban nem rendes hagymát hanem zöldhagymát használtam, majd a sonka helyett felaprózott csirkemellett használtam. Már javában pirulgatott [...]

    ReplyDelete