Sunday 24 May 2009

Kincsek :D

Kecsketej:

dscf2433



persze a legjobb szállító szerkentyűben, az ásványvizes flakonban!!!

Friss saláta
dscf2437

ennek feléből saláta leves fog készülni. Mert időközben felfedeztem, hogy szeretem a saláta levest...

Zöldhagyma, 2 féle meg kapor

dscf2443



Orda :D
dscf2447

Ordás-kapros  palacsintához.

Sajt

dscf2450



Kecsketejből készült házi sajt.

Rántotthús

dscf2469



temérdek rántotthús... nehogy ám éhen halljak.

És virágok :D

dscf2477


Ezekkel a kincsekkel tértem haza faluról.

15 comments:

  1. Fúj ki nem állhatom a salátát

    amúgy a tejet nálunk is ásványvizes flakonba szokás szállitani, a tejbótba is úgy adják hogy beletőtik a flakonba :D

    ReplyDelete
  2. Akarsz beszélni róla????
    :))))))))))))))

    ReplyDelete
  3. majd ha hazaértem, ugyanis 9kor csenget na további jó blogolást :D

    ReplyDelete
  4. nekem a salátáról aza véleményem h nyúltáp!
    én sokféleképpen nem szeretem a salátát
    pl: nem szeretem hamburgerbe, se köretként, de nem szeretem ecetesen sem, főleg nem szárazon
    sokféleképpen lehet nem szeretni a salit háhhá :D

    ReplyDelete
  5. hihihihihiii
    ezt olyan büszkén most jól megaszontad :D

    ReplyDelete
  6. de pl a retekkel is hasonlóképpen vagyok :D

    ReplyDelete
  7. jaja jól esett :D

    ReplyDelete
  8. amúgy most hogy mondtad ezt a romános dolgot arra enged következtetni h vhol a határ közelében laktok ergó valahol a közelbe vagy tán tévedek?

    ReplyDelete
  9. te... én asszem határon innen vagyok... de te sacc per kábé határon túl
    jól belegondolva nézőpont kérdése, mert te is mondhatod simán, hogy határon innen vagy, és én vagyok határon túl, de ezen nem érdemes veszekedni...
    szerintem :D

    ReplyDelete
  10. na ezt megkaptam :D

    ReplyDelete
  11. akkor kezdem elölről, szóval nem tudom tudod e merre van Hajdúnánás, ha nem akkor elmondom h Debrecenhez közel, vagyis határon innen jócskán :D

    ReplyDelete
  12. aha Tokaj és December között félúton...

    ReplyDelete
  13. jah amúgy mi eza új dizályn? nagyon fura lett igy egyik pillanatrol a másikra :D

    ReplyDelete
  14. ez AZ új dizájn... most kezdek neki átalakítani,a másik nem tetszett

    ReplyDelete
  15. hát nekem is van tapasztalatom a honlapszerkesztésben van is honlapom csak azt nem non használom amióta nem codozok :D
    amúgy ha adsz egy MSN cimet akkor tudok tanácsot adni ha kell mert eza blogbejegyzés elég lassú

    ReplyDelete