Monday 25 May 2009

Főtt pingpong labda

Már két hete fekszik bágyadtan az iróasztalomon egy pingponglabda. Nem gurult ő sehova, mert nagyon megsérült.  Olyannyira, hogy azok akiket gazdájának gondolt elhagyták. Megkaptam és örökbe fogadtam. Hazahoztam, gondoltam, ejsze megpróbálom rehabilitálni... ha megy jó, ha nem akkor eutanázia lesz a vége.

Eszembe jutott még gyerekkoromból, hogy a behorpadt pingpong labdát forró vízbe dobva életre lehet kelteni. És igen. Ez nem vicc.

Ilyen volt:

dscf2497

és ilyen lett...

dscf2507

frissen főtt pingpong labda :D

2 comments:

  1. ez tök jó ha lenne pingponglabdám akkor jól jönne, majd beszerzek egyet és rálépek :D

    ReplyDelete
  2. Hali,

    Ezzel csak az a baj, hogy nekem ha sokat játszok vele nem behorpad, hanem eltörik. Mert Én nem 10 forintos labdákkal játszok, hanem 200, és amivel Én játszok, úgy hívják csontlabda...

    ReplyDelete