Monday 25 May 2009

Szendvics felhő

Szendvics felhő! Így, és ekkora lelkesedéssel jutott eszembe ez a két szó, amikor ránéztem az elkészült reggelimre.  Ismételgettem magamban: szendvics felhő, felhő szendvics... ááá nem szendvics felhő. Hogy ez milyen szépen hangzik.  Meg na micsoda kreativ nevet találtam ennek a kajának. Bevallom el voltam ragadtatva tőle. A kajától is, a névtől is. De leginkább a névtől.

Be is rohantam a fotógépért, hogy megörőkítsem ezt a csodát... lefotóztam, majd elkezdtem rágodni. A kaján persze. Csemegézés közben meg gondolkodni is lehet... és eljutottam addig a felismerésig, hogy teljesen idétlen ez a név. Meg, hogy igazából bugyutaság is. De nem baj. Fő a jókedv! (nehogy odaégjen!!!)

Kis magyarázat is kell hozzá:

Mivel kenyeret nem eszek csak rém ritkán, ezért itthon mindenféle helyettesítő izé található. Semmiféle allergiám nincs, szeretem a kenyeret is, ha nagyon friss és finom, csak állandóan a nyakamra száradt. Ezért beszereztem ilyen eleve száraz kenyér helyettesítőket. Abonett, rozskenyér stb. Mivel ezek már olyan szárazak, hogy kopognak, vagy a rozskenyér egyik változata hűtőben tárolandó sokáig... hát rákaptam ezekre és úgy megszoktam, hogy már eszembe se jut a kenyér.  Ezért van a szendvics felhőm alján az a száraz izé...

:D kenyeret akkor szoktam venni, ha vendégek vannak, de ritkán kínálom őket kenyeres kajával, vagy ha nagyon megkívánom a préselt melegszendvicset. Az még nem megy ezekből a száraz akármikből.

Hozzávalók:

  • rozskenyér*

  • rántott hús*

  • kecskesajt*

  • mikróvéjv


A rozskenyér, rántott hús és kecskesajt szabadon variálható és felcserélhető bármi egyébre. Igaz akkor nem lesz a híres szendvics felhő :D de tutira finom lesz. Ezek egymásra halmozva,  lényeg, hogy a tetején a sajt legyen. Ami a mikróvéjvben megbolondul és hasonlítani fog a felhőre.  Már ha jól csinálja az ember... Ha nem akkor kell még próbálkozni.

Ja és.. tudja a fene, biztos nem egészséges, mert hát, zsíros rántott hús, meg mikrovéjv is van benne... de fincsi :D

Szendvics felhő

dscf2485

Amíg megírtam ezt az egész hosszú bejegyzést, már nekifogtam röhögni ezen a hülye neven... még hogy szendvics felhő :D Ejsze már a neve szerint is olyan lightosnak kéne lennie, hogy kivonja a kalóriákat az emberből, erre meg a szendvics felhőre csak ránéz a hízásra hajlamos ember és felszed fél kilót.

Mindenki csak a saját felelősségére fogyasszon ilyent.

Én szóltam :D

No comments:

Post a Comment