Sunday 31 May 2009

Aragáz kályha

Hát igen. Ma anyukámmal főzőcskéztünk, meg beszélgettünk.  Végre leírtam a Diós torta receptjét. A lapoknak persze. Ez egy hihetetlenül egyszerű recept, és még csak nem is rázós az alkotó részek ára sem. Olcsó is, finom is... meg egyszerű is? Biztos, hogy van ilyen???

A fene tudja, engem ezzel a tortával el lehetne csalogatni a világ végére is.  Persze azzal is tisztában vagyok, hogy nem mindenki van oda és vissza érte, nem mindenki ájul el tőle annyira mint én. Bár eddig senki nem mondta, hogy rossz lenne. Csupán csak ők nem rajonganak érte.

Na és tortarecept leírás közepette hasított a tudat a fejembe... hogy na ez a torta nekem nem fog menni. Ugyanis szükséges, hogy a sütője jó legyen. És a kályhámnak a lerje... RÉMES. Bottal van kitámasztva, persze sütéskor csak, és akkor is ujjnyi rés van a lerajtó mellett. Mikor megvettem, nagyon olcsó volt. Egy barátomék akarták kihajítani vadi újan :D mert nem volt jó a lerje... ezelőtt juj 7-8 évvel? Tudja a fene. Tudom, hogy úgy vettem meg, kacagva magamban és kezemet dörzsölgetve, hogy na igen most aztán megkötöttem életem legjobb biznicét... mert Kell A FENÉNEK LER!!!

Sokáig boldog voltam a kályhámmal. Elvégre vizet melegíteni és kávét főzni remekül lehetett rajta. Néha egy rántottát is elkészíteni. Na jó, én őt is szeretem, minden bajával együtt... elboldogultam valahogy a botos lerajtóval is... csak kéne egy jobb. Mert látom, hogy az anyukám lerjében remekül pirosra sülnek a húsok, a torták is finomak lesznek... nálam meg valahogy más. Végül is nem is volt olyan rossz üzlet :D

:D Szét is néztem egy két onlájn sopba!Még nem kaptam meg szívem választott aragáz kályháját :D

Érdekes, hogy ezekben úgy írja, hogy "Gázas aragáz", persze románul,  csak így jön ki  lefordítva... Nem értem.. ha egysze araGÁZ, akkor mi más lehetne?  :D Vices de azt hiszem hallottam már a "villanyaragáz" kifejezést is. Ja...

No comments:

Post a Comment