Thursday 21 May 2009

Puliszka sütemény

A minap szomszédolni voltam, amikor megkóstoltam valami "gyári" (üzleti) puliszka süteményt. Valamikor réges régen, gyermekkoromban még ettem ilyent, de már csak arra emlékeztem, hogy furcsa volt. Meg, valami 5 éves koromban puliszka tortám volt heccből, na ezt elég nehezen toroltam meg. Azóta se voltam jóban az édes puliszkával.  Az iratlan szabály az volt, hogy ha puliszka, akkor legyen sós.

Na de kóstolgatva a süteményt, úgy hirtelen mintha mégsem haragudtam volna annyira az édes puliszkára, sőt, 2-3 szeletke elfogyasztása után rájöttem, hogy ejsze ezt én is szeretem. És azt is elképzeltem, hogy nem kéne olyan nagyon nagy dolog legyen elkészíteni.

Találtam egy receptet, irányadónak tökéletes lesz, majd beszámolók milyen is lett.

Édes túrós puliszka sütemény


-----------

No comments:

Post a Comment