Monday 25 May 2009

Iccakai csürkepaprikás

Nahát nahát... tudja a fene, de mostanában túl gyorsan telik az idő. Csak pislogok kettőt és máris este van. Aztán pislogok még kettőt és hétvége, szóval BORZASZTÓ. És amikor ez eszembe jut, mármint, hogy az idő ilyen gyorsan telik, akkor hirtelen azt se tudom mihez kezdjek.  Ma rengeteget dolgoztam, mégis olyan érzéssel mentem tekeregni PrezLeevel, mintha semmit nem csináltam volna... Aztán hazajöttem és megint meló.

Ja meg főztem saláta levest (nyaaaaami!!! lesz holnap képecske is!) . Nem tudom mikor eshettem a fejemre, de valami nagyon "elromlott" bennem... Miféle dolog az, hogy pihenésképpen rohanok ki a konyhába főzni? És csak azért nincs meg az ordás palacsinta, mert még mindig tele van a hűtő egyéb ételekkel... Például rántott húsival. Szóval végigtapiztam a fejemet és sehol semmi dudor. Végül is azt hiszem csak öregszem. Nem is csodálkozom, hiszen mint már említtetem rémesen telik az idő...

Ezért most 3.12 perc. Most kb félórája kivonultam a konyhába, mert rémesen megéheztem. Ettem majd a közben kiolvadt csirkehúsból készítettem finom csirkepaprikást. Igen, éjjel 3.12 perckor.

Azt hiszem ismét bevezetem az éjszakázást. Fantasztikus milyen csend van. A kocsik is alig járnak, a telefon se csereg, szóval ideális.

No comments:

Post a Comment