Saturday 30 May 2009

Huhhh van linktár :D

Újabb sor kínlódás után megszületett a linktár is.Kissé szét van csúszva még, és eddig csak 1 linket adtam hozzá, de ami késik nem múlik

Még csak most kezdtem szétnézni a kajás blogok világában és lehengerlően sok jó kajás blog van. Persze, hogy ne csüggedjek el azonnal azzal vigasztalom magam, hogy   egyik se remekel ennyi naccerű receptben mint enyém.

TÉNYLEG!!!

Komolyan mondom!

Ugyanis mindegyik általam felfedezett JÓ kajás blogban százszor több jó recept van. Van ez így...

Ellenben komolyra fordítva a szót, gondoltam egy hely ahol én gyűjthetem a linkeket, meg oszt lehet valaki más is akar ide küldeni linket és lehet van aki kajablog linket cserélni akar...

Aki tud jó kajablogot, vagy akár kicsike rejtett receptes tárat csak bátran jelezze.

No comments:

Post a Comment