Wednesday 27 May 2009

Tojásos reggeli

Hirtelen a "zsidó tojás" nevű étel jutott eszembe, és valami ahhoz hasolót készítettem. Legalábbis ahhoz hasonlót amit mi zsidó tojásnak nevezünk.

Érdekes, hogy a kaja nevekkel előfordul, hogy ugyanaz az étel mennyi variációban létezik. Egyik helyen ezt, másik helyen azt tesznek bele, itt így, ott úgy készítik.

Ehhez a tojásos reggelihez megfőztem 2 tojást. Amolyan keménytojás féleségnek szántam, de olyan háromnegyedileg kemény lett (a félkemény és a háromnegyedileg kemény a kedvencem amúgy). Megpucoltam és úgy egy az egyben egy tálkába raktam. Mind a kettőt :D

Közben felvágtam a zöldhagymát apróra. Jó sokat. Ezt is a tálkába raktam. Vettem egy harcias villát és összeaprítottam a tojást. Majd egy kicsit megsóztam. Egy kiskanál margarint is tettem bele és jól összekevertem az egészet.

Ilyen lett.

dscf2546

No comments:

Post a Comment